مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 21:072022-04-30سياسي

مجاهدت های صادقانه مرحوم طالب زاده موجب افتخار است


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش ها و مجاهدت های صادقانه مرحوم طالب زاده را موجب افتخار همرزمان، همکاران و علاقمندان او دانست.

- ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت مرحوم نادر طالب زاده را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سرلشکر سلامی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون درگذشت هنرمند مجاهد، انقلابی و خستگی ناپذیر مرحوم حاج نادر طالب زاده که در زمره چهره های نامدار رسانه ای جبهه انقلاب محسوب می شد؛ موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.

بی شک تلاش ها و مجاهدت های صادقانه و مثال زدنی وی در میدان هماوردی جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی با شبکه های رسانه ای سلطه و صهیونیسم که منشأ آگاهی مخاطبان و اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت و استکبارستیزی در این عرصه شد، ماندگار و موجب افتخار همرزمان، همکاران و علاقمندان ایشان و راهنمایی معتبر برای ادامه دهندگان راه وی است.

این ضایعه غم انگیز را به ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه خانواده مکرم و آحاد مجاهدان و فعالان جبهه فرهنگی و رسانه ای انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

از درگاه خدای کریم و نعیم برای او مغفرت و رحمت واسعه الهی و همجواری با امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب(ع) و برای داغدیدگان ارجمند و عموم بستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت های صادقانه مرحوم طالب زاده موجب افتخار است

مجاهدت های صادقانه مرحوم طالب زاده موجب افتخار است